Bestellen en bezorgen

Hoe bestel ik bij per il bambino?


Heb je iets gevonden dat je graag zou willen bestellen? Dat is leuk om te horen! Hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je jouw bestelling kunt plaatsen.

stap 1:
Kies de juiste kleur van het product en geef indien nodig de tekst van de personalisatie aan. Klik vervolgens op toevoegen aan winkelwagen.
stap 2: Vervolgens komt de winkelwagen tevoorschijn. Indien je meerdere arrtikelen wilt bestellen kunt je stap 1 herhalen.

stap 3:
Klaar om de bestelling te plaatsen? Mooi! Klik nu op winkelwagen bekijken om te zien wat er allemaal in de winkelwagen zit. Controleer alle gegevens van de producten die je wilt bestellen. (kleuren, aantallen ect.) Voeg eventuele promotiecodes of opmerkingen toe. Klik vervolgens op afrekenen. stap 4:
Voor een snellere afhandeling bij een volgende bestelling kun je ervoor kiezen om een account aan te maken. Zie ons privacybeleid om te zien hoe wij jouw gegevens gebruiken. Indien je geen account aan wilt maken kun je deze stap negeren. stap 5:
Vul je persoonlijke- en adresgegevens in. Controleer alles goed na voor je naar de volgende stap gaat. stap 6:
Nadat je alle gegeven goed hebt gecontroleerd kun je op "doorgaan" klikken om de bezorgwijze aan te passen. stap 7:
Klik vervolgens nogmaals op "doorgaan" om naar de de gewenste betalingsmethode te gaan. Kies de gewensde betalingsmethode en voer indien nodig de betalingsgegevens in. Als je klaar bent op de bestelling te plaatsen klik dan op "doorgaan". stap 8:
Controleer nog een laatste keer of alle gegevens die je zojuist hebt ingevuld kloppen. Als dit klopt klikt u op "bestelling plaatsen" stap 9:
De bestelling is nu geplaatst. Hartelijk dank voor je bestelling. Je ontvangt nu een bevestiging van de bestelling per email en ontvangt van ons een tweede email met track en trace code zodra de bestelling is verzonden. stap 10: Mocht je toch nog vragen hebben over je plaatste bestelling dan kun je altijd conact met ons opnemen via ons conactformulier.




Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?


Wij proberen je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De leveringsduur van een bestelling bedraagd ongeveer 2 tot 5 werkdagen met uitzonderingen van feestdagen en aangekondigde vakanties.




Kan ik mijn bestelling veranderen/annuleren?


Van gedachten veranderd? Je kunt je bestelling indien nog niet verzonden altijd veranderen of annuleren. Neem hiervoor contact met ons op via ons contactformulier.




Is mijn bestelling gelukt?


Na het plaatsten van de bestelling ontvang je van ons een email als bevestiging. Dit kan ivm verwerking even duren. Indien je was ingelogd tijdens het plaatsten van de bestelling kun je deze ook terug vinden onder "mijn bestellingen". Na 24uur nog geen email ontvangen of staat je bestelling niet tussen "mijn besteliingen"? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.




Hoe volg ik mijn bestelling?


Nadat wij de bestelling hebben verzonden ontvangt u van ons per email de track & trace code van de bestelling. Deze code kunt u invoeren op de website van PostNL.




Wie bezorgt mijn bestellingen?


Al onze bestellingen worden verzonden via PostNL. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je van ons de track & trace code die bij het pakket hoort.




Wat als mijn bestelling niet compleet is?


Dat is heel vervelend. Zijn de geleverde artikelen apart besteld? Zo ja, dan kan het zo zijn dat de bestellingen apart van elkaar verzonden zijn en kunnen deze ook op verschilldende tijden worden bezorgd. Indien de bestelling in één keer geplaatst is en u één of meerdere artikelen mist neemt u dan contact met ons op via ons contactformulier.





Retourneren & Annuleren

Is retourneren gratis?


Nee, de kosten en het risico voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na de retourontvangst van de producten wordt het aankoopbedrag minus de door perilbambino.nl gemaakte verzendkosten op jouw bank- of girorekening terug gestort.




Hoe maak ik een retourafspraak?


Indien je producten wilt retouneren neem dan eerst even contact met ons op dmv het contactformulier of een e-mail te sturen naar perilbambino.info@gmail.com Stuur je product niet zomaar retour, zonder eerst contact met ons op te nemen. Aangezien je bestelling daarmee niet is geannuleerd, loopt de facturering in dat geval gewoon door. Nadat je contact hebt opgenomen met ons kun je de producten + de originele aankoopbon retourneren. De producten die je retourneert dienen ongebruikt en onbeschadigd verpakt te zijn in de originele verpakking.




Wanneer is mijn retour verwerkt?


Wij doen onze uiterste best om je producten zo snel mogelijk te verwerken. Wanneer je producten verwerkt zijn sturen we je een e-mail hierover




Hoe word mijn retourverzending terugbetaald?


Je retourverzending wordt na het verwerken van je retour producten zo snel mogelijk terug gestort op het rekeningnummer waarmee je de factuur betaald hebt




Kan ik producten ruilen?


Het is mogelijk producten te ruilen Neem hierover eerst contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar perilbambino.info@gmail.com Houdt er wel rekening mee dat de kosten van het terugsturen van de retourproducten voor eigen rekeningen mee en bij de nieuwe bestelling weer opnieuw verzendkosten in rekening wordt gebracht.




Wat zijn jullie retourvoorwaarden?


Indien je producten wil retouneren dan dienen deze onbeschadigd of gebruikt te zijn. Retouneer ze in de originele verpakkingen. Houdt er wel rekening mee dat retouneren op eigen kosten is





Algemene vragen

Van welk materiaal worden de producten gemaakt?


Onze artikelen worden gemaakt van Catania garen. Catania is heel prettig gemerceriseerd haakkatoen. De draadjes splijten niet en zijn daarom zeer geschikt om speelgoed te produceren. Het garen is gemaakt van 100% katoen en zijn machine wasbaar op 40 graden.





Betalingen

Is Achteraf betalen mogelijk?


Nee, op dit moment is het nog niet mogelijk om Achteraf te betalen




Is met IDEAL betalen mogelijk?


Ja, in onze webshop kunt u direct veilig betalen met uw eigen bank via iDEAL.




Is met creditcard betalen mogelijk?


Bij ons kunt u veilig en gemakkelijk betalen met uw creditcard. Wij accepteren Visa en Mastercard. U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren. Wij voldoen aan de PCI DSS security eisen . Alle gegevens worden versleuteld verzonden. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen of bewaard.




Is met paypal betalen mogelijk?


PayPal biedt u de flexibiliteit om te betalen met uw PayPal account of een creditcard. U komt in de PayPal omgeving en kiest bij het afrekenen welke betaalmethode u wilt gebruiken. U controleert uw gegevens en hoeft de betaling alleen nog te bevestigen.




Is mijn betaling gelukt?


Wanneer u betaling gelukt is krijgt u hier over bericht




Waar vind ik mijn factuur?


Indien je een accout aangemaakt hebt is je factuur terug te vinden in je account overzicht




Hoe word mijn retourverzending terugbetaald?


Zodra je retourverzending geaccepteerd en verwerkt is wordt het betaalde bedrag minus de door "Per il Bambino" gemaakte verzendkosten terug geboekt op de betaalrekening waarmee de factuur betaald is





Veel gestelde vragen

Service en contact

Meer over per il bambino

Wil je ons volgen?

© 2019 by Per il Bambino.

KvK:75754304